Uncategorized

Nachtelijke gedachten

Je raakt me veel te hard liefste (daar kan je niets aan doen)
En heel mijn schaterlachend schild verdwijnt als ik je in de ogen kijk verdrink ik in je blik
Ik voel je kloppend hart liefste
En de onrust die in je leeft maakt mij onrustig terwijl ik aan je denk maar de rust die in je leeft geloof ik niet echt want er zit te veel spijt in je glimlach en te veel hunkeren naar meer
Ik deel de spijt en het hunkeren
Want ik geniet van elke seconde met jou en je bent nooit uit mijn gedachten sinds ik je heb herontdekt weet ik niet meer waar ik het heb maar dat had je al gemerkt neem ik aan

Standaard

Geef een reactie

