Uncategorized

baaldag

De tranen staan me nader dan het lachen vandaag.
Het wordt zo mijn dagje niet.
Ik wist het al bij het wakker worden… werd wakker uit één of andere bizarre droom… en het voelde niet goed… En ik miste je onmiddellijk vlijmscherp hard…
De koffie hielp niet… De muren kwamen op me af… De stad in vluchten hielp ook niet echt… Met tranen in de ogen en een krop in de keel op een terras in Gent… Kon ik maar één plaats bedenken waar ik wilde zijn… en het was niet eens een plaats in de letterlijke betekenis van het woord… Het was ‘bij jou’… De zon gaat hard schijnen vandaag naar het schijnt… ik ga schuilen… en wachten tot het over gaat…

Standaard

Geef een reactie

